Serviciu tehnic

+373 22 238 238

După instalarea și primirea produsului comandat va recomandăm să incheiați un contract de deservire a porții la reprezentantul oficial al OMTEK.

Vă avertizăm: deservirea este mult mai ieftină decât reparația.

Vă recomandăm să efectuați profilaxia porțilorl de garaj și industriale:

  • cel puţin o dată în an;
  • cel putin o data la 3 luni, daca poarta funcționează in condiții speciale. De exemplu, în încăperi cu umiditate ridicată sau în regiuni cu o climă aspră (vânturi puternice, temperaturi negative mai mult de 6 luni pe an). Condiții speciale de funcționare sunt considerate și utilizarea intensivă (de peste 5 ori pe zi).

În plus, vă recomandăm inspectarea:

  • după finalizarea lucrărilor de construcție în încăperea în care este instalată poarta;
  • la trei luni de la asamblarea produsului.

Fiecare intervenție (tehnică) programată trebuie notată în pașaportul utilajului.

+373 22 238 238

Deservirea la timp a sistemului de rulouri este o premiză obligatoare de asigurare a proprietățilop înalte a condițiilor de însușire.

După instalarea și acceptarea produsului, vă recomandăm să încheiați un contract pentru deservirea acestuia la un reprezentant oficial al OMTEK.

Întreținerea și repararea rulourilor trebuie efectuată de către specialiștii de deservire de la centru, folosind doar piese de schimb și accesorii originale.

Deservirea tehnică trebuie efectuată cel puțin o dată pe an. Dacă produsul operat în condiții speciale (cu expunere prelungită la temperaturi ridicate sau scăzute, cu praf crescut etc.) – cel puțin o dată la șase luni. Și, de asemenea, după finalizarea lucrării de finisare, dacă obloanele au fost montate în timpul construcției sau reparației instalației.

Specialiștii verifică următoarele componente și mecanisme:

  • ruloul;
  • cutia;
  • șinele de ghidare;
  • arborele;
  • suspensie de pânză;
  • aparatul de transmisie;
  • rolele;
  • consolele, husele etc.

Pe baza rezultatelor inspecției utilajului, clientului i se prezintă listă de piese și ansambluri, care urmează a fi înlocuite. Fiecare revizie (tehnică) programată trebuie să fie marcată în pașaportul produsului.

Vă avertizăm: deservirea este mult mai ieftină decât reparația.

+373 22 238 238

Inspecția tehnică și deservirea produselor se efectuează în conformitate cu prevederile stabilite în lista sarcinilor obligatorii.

Deservirea tehnică este efectuată de maiștrii organizației, care au instalat poarta. Specialiștii reprezentanților oficiali OMTEK cunosc proiectarea produselor, regulile de asamblare și instalare. Ei au fost instruiți în tehnica executării muncii și instruițiilor tehnicii de securitate.

Prima inspectare trebuie efectuată la trei luni de la instalare. După aceea, cel puțin o dată pe an.

În condiții speciale de funcționare – cel puțin o dată în trei luni. Condiții speciale sunt considerate operațiunile:

  • intrările pe teritoriul întreprinderii și în parcări cu intensitatea de utilizare a porții mai mult de 30 de cicluri pe zi;
  • regiuni cu rafale mari de vânt, perioada de expunere la temperaturi negative – mai mult de 6 luni

+373 22 238 238

După instalarea si acceptarea produsului vă recomandăm incheierea unui contract de deservire a utilajului la reprezentantul oficial al OMTEK.

Vă avertizăm: deservirea este mult mai ieftină decât reparația.

Vă recomandăm să efectuați revizuirea programată cel puțin o dată la 6 luni.

Fiecare intervenție (tehnică) programată trebuie notată în pașaportul utilajului.

Avantajele serviciului de la OMTEK